پورتال khalili

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال khalili


سپاهان درب
با این تکنیک ساده یک آسمان ابری نقاشی کنید
بالا بودن نرخ سود بانک‎ها آفت اقتصاد کشور است
بازداشت ۱۵ آتش‌نشان متقلب در ایتالیا!

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که ۳۸ شخص حقیقی و حقوقی روسیه در لیست تحریم های جدید این وزارتخانه قرار گرفته است.

سهام دارایی‌های سنگاپور در حال ثبت بهترین عملکرد سالیانه خود در ۵ سال اخیر هستند و تحلیلگران بازار معتقدند این سیر پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت.

قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی امروز به دلیل ادامه روند افزایش تولید نفت شیل آمریکا و بر هم خوردن تلاش های اوپک برای برقراری توازن در بازار نفت از این طریق، با روند نزولی آغاز بکار کرد.

«اللهمّ اغسِلْنی فیهِ من الذُّنوبِ وطَهِّرْنی فیهِ من العُیوبِ وامْتَحِنْ قَلْبی فیهِ بِتَقْوَى القُلوبِ یا مُقیلَ عَثَراتِ المُذْنِبین / خدایا بشوى مرا در این ماه از گناه و پاکم نما در آن از عیب‌ها وآزمایش کن دلم را در آن به پرهیزکارى دل‌ها اى چشم پوش لغزش‌هاى گناهکاران»

لوون اسکنیان و گروهش یک اجرای زنده از یکی از ملودی های ارمنستان داشته اند. این اجرا را در «تابناک» می بینید و می شنوید

مایکروسافت اعلام کرده که از ابتدای پاییز امسال سالی دوبار بسته های نرم افزاری به روزرسان برای سیستم عامل ویندوز سرور عرضه می کند.

اعتراض‌ها به عملکرد شهرداری لندن افزایش یافته و صادق خان شهردار لندن پس از آتش سوزی برج گرنفل زیر شدیدترین نقدها قرار گرفته است. در طول امروز به وقت لندن تجمع هایی در اعتراض به عملکرد صادق خان انجام شده و هرجا شهردار لندن حضور داشته، معترضان نیز حضور داشته اند. در یکی فیلم های منتشر شده، صادق خان در حال گفت و گو با یکی از رسانه هاست که کودک بر روی دوش یکی والدینش می پرسد: «چند کودک مرد؟ چند کودک مرد؟» همچنین گزارش دیگر حکایت از آن دارد که لندنی ها ساختمان شهرداری منطقه «کینگستون» را در کنترل خودشان درآورده اند. این ویدیو گوشه‌ای از واکنش‌ها و اعتراض‌ها به شهردار لندن است.

در شب‌های قدر، تیتراژ ماه عسل تغییر کرد و قطعه «علی دریاست» با صدای مهدی یغمایی و ایمان قیاسی پخش شد. این قطعه را در «تابناک» می‌شنوید.

با عدم حضور منتظری، کار برای منصوریان در خط دفاع گره خورده است. رابسون به دلیل قیمت بالای رضایت نامه شانس کمی برای حضور در استقلال دارد و آبی ها احتمالا در غیاب این دو بازیکن، برای چانه زنی با پادوانی کار سختی دارند

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه حمایت، درخواست اصلی ملی‌پوشان فوتبال در دیدار با رئیس جمهور بود، تصریح کرد: وزارت ورزش وظیفه سنگینی بردوش دارد.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/